مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اردیبهشت 1396 ساعت 02:112017-05-12سياسي

پدرخوانده ها داد اصلاح طلبان را درآوردند


آبان 95 بود که بعد از چند ماه انتقادهای زودگذر و تقریباً ساکت و آرام به لیست امید در انتخابات مجلس تهران الهه کولایی خبری را اعلام کرد که اگر این خبر رسواکننده در کشورهای دیگر منتشر می شد، - موجی از استعفا را در احزاب سیاسی و مجلس به دنبال داشت اما در ایران از کنار این خبر تقریباً راحت گذشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، آبان 95 بود که بعد از چند ماه انتقادهای زودگذر و تقریباً ساکت و آرام به لیست امید در انتخابات مجلس تهران الهه کولایی خبری را اعلام کرد که اگر این خبر رسواکننده در کشورهای دیگر منتشر می شد، موجی از استعفا را در احزاب سیاسی و مجلس به دنبال داشت اما در ایران از کنار این خبر تقریباً راحت گذشته شد.

الهه کولایی آن زمان اعلام کرد که برخی افراد در لیست امید با رانت و پول وارد شده اند.

این رسوایی برای جریان اصلاح طلب را این جریان در سکوت رد کرد و گذشت؛ جریانی که تا پیش از این تظاهر می کرد نسبت به ورود پول های کثیف به انتخابات بسیار حساس است.

انتقادها به لیست امید تا پیش از این به دلیل جای دادن افراد گمنام و بی تجربه در لیست و بعد هم افرادی بود که تا پیش از این در جناح مقابل اصلاح طلبان بودند و در چرخشی 180 درجه ای چون پیروزی را در اصلاح طلب بودن دیدند، به سمت و سوی وکیل الدوله شدن در سایه دولت یازدهم پیش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدرخوانده ها داد اصلاح طلبان را درآوردند

پدرخوانده ها داد اصلاح طلبان را درآوردند