مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اردیبهشت 1396 ساعت 00:402017-05-13سياسي

اقتصاد، پاشنه آشیل کارنامه دولت یازدهم


عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: نقطه قوت دولت یازدهم در بخش اقتصادی نیست و خود دست اندرکاران آن نیز، بیشتر نقاط قوت خود را در عرصه سیاست می دانند.

- مهدی طغیانی، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مناظره اقتصادی گفت: من در مجموع از هیچ یک از کاندیداها برنامه اقتصادی خاصی ندیدم؛ البته با توجه به زمان کوتاهی که برای مناظره اقتصادی در اختیار کاندیداها قرار داشت و تنها در 26 دقیقه آن هم به صورت منقطع و با سوالات نسبتا پراکنده، باید پاسخ می دادند؛ نمی توان بیشتر از این هم انتظار داشت.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: به نظر می رسید شعارها باز هم تکرار شد و سعی بر این بود که از این شعارها دفاع شود؛ البته بخشی از زمان نیز به مسائل حاشیه ای گذشت.

در مجموع، آنچه که قطعی است ضعف دولت در مباحث اقتصادی است و بنابراین به صراحت می توان گفت که نقطه قوت دولت یازدهم، در بخش اقتصادی نیست و خود دست اندارکاران نیز بیشتر نقاط قوت خود را در عرصه سیاست می دانند و ادعای جدی نداشته و ندارند.

وی با اشاره به موارد مطرح شده توسط کاندیداهای دولت گفت: دولتمردان حاضر در مناظره، تنها در بحث تورم اعتقاد دارند که تورم را تک رقمی کرده اند؛ این اگرچه کار بزرگی است؛ اما در موضوع رشد اقتصادی 8 درصدی با توجه به نکات مطرح شده باید گفت بخش اعظمی از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد، پاشنه آشیل کارنامه دولت یازدهم

اقتصاد، پاشنه آشیل کارنامه دولت یازدهم