مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اردیبهشت 1396 ساعت 02:252017-05-13سياسي

تهران برای کودکان ایمن نیست / کودکان زباله گرد در معرض تجاوزات جنسی هستند


در حال حاضر نسل سوم کودکان کار و خیابان به دنیا آمده اند، این در حالی است که بارها از بهزیستی و شورای شهر خواسته ایم که طرح های جمع آوری را انجام ندهند و از کلمه جمع آوری استفاده نکنند بلکه این کودکان را ساماندهی کنند زیرا آن ها .

- مدیر عامل شبکه یاری گفت: در حال حاضر نسل سوم کودکان کار و خیابان به دنیا آمده اند، این در حالی است که بارها از بهزیستی و شورای شهر خواسته ایم که طرح های جمع آوری را انجام ندهند و از کلمه جمع آوری استفاده نکنند بلکه این کودکان را ساماندهی کنند زیرا آن ها معلول شرایط سخت و بد روزگار خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خسرو صالحی در نشست "در متن شهر یا در شورای شهر؟ " که با حضور لیلا ارشد، مددکار اجتماعی و موسس خانه خورشید، دکتر حسین راغفر اقتصاددان و مهناز عطاران متخصص شهرسازی در باشگاه هواداران جمعیت امام علی(ع) با بررسی امکان موفقیت برنامه های فرهیختگان و فعالان مدنی در شورای شهر برگزار شد، گفت: 25 سال است که در حوزه کودکان و مسائل آن ها فعال هستیم اما متاسفانه وضعیت کودکان بهتر نشده و نسل دوم و سوم این کودکان به دنیا آمده اند و این در حالی است که در سطح فعالیت های مدنی حتی اگر بتوانیم تعداد زیادی کودک را جذب کنیم باز هم نمی توان برای یک گروه زیادی از آن ها برنامه ریزی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران برای کودکان ایمن نیست / کودکان زباله گرد در معرض تجاوزات جنسی هستند

تهران برای کودکان ایمن نیست / کودکان زباله گرد در معرض تجاوزات جنسی هستند