مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اردیبهشت 1396 ساعت 10:112017-05-14سياسي

دولت یازدهم کارنامه اقتصادی خود را ارائه نکرد


مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به طفره رفتن نامزدهای انتخاباتی دولت از ارائه کارنامه اقتصادی در مناظرات واکنش نشان داد.

- زارع، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: رییس دولت یازدهم و معاون اول او به دنبال این بودند که مردم را از نامزدهای انقلابی بترسانند و آنها را طوری جلوه دهند که این سه نفر همان دولت نهم و دهم هستند و اگر بیایند دوباره دیوار می کشند.

البته دولت نهم و دهم اشکالاتی داشته است اما مناظره سوم مناظره اقتصادی بود و دولت یازدهم بعد از چهار سال گزارشی از عملکرد خود را باید ارائه می داد ولی از ابتدای جلسه به شکل زننده ای رقیب را تخریب کرد.

در حالیکه باید به این پرداخته می شد که چرا چک برجام قابلیت نقد ندارد یا چرا پرونده کرسنت بعد از سال ها و تحمیل هزینه های هنگفت هنوز حل و فصل نشده است.

شاید با تشویش ذهن مردم بتوان رأی به دست آورد اما باید بعد از رأی آوردن در مقابل همین مردم پاسخگو بود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد فضای مناظرات تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه تحرکات انتخاباتی و مناظره ها تمام می شود اما آنچه به یاد مردم می ماند بداخلاقی افراد در مناظرات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت یازدهم کارنامه اقتصادی خود را ارائه نکرد

دولت یازدهم کارنامه اقتصادی خود را ارائه نکرد