مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 ساعت 10:402017-05-15سياسي

میرسلیم نیامده تا کنار برود/محبوبیت مرسلیم پس از مناظره ها افزایش یافته است


رییس ستاد انتخاباتی مصطفی میرسلیم در استان هرمزگان گفت: میرسلیم نیامده تا کنار برود و تصمیمی به کنار رفتن ندارد و امیدوارم آرای مردم به سمت وی باشد که پس از اتمام مناظره شاهد این مدعا هستیم که محبوبیت مرسلیم افزایش یافته است.

- میرسلیم نیامده تا کنار برود/محبوبیت مرسلیم پس از مناظره ها افزایش یافته است رییس ستاد انتخاباتی مصطفی میرسلیم در استان هرمزگان گفت: میرسلیم نیامده تا کنار برود و تصمیمی به کنار رفتن ندارد و امیدوارم آرای مردم به سمت وی باشد که پس از اتمام مناظره شاهد این مدعا هستیم که محبوبیت مرسلیم افزایش یافته است.

ابراهیم معتمدی در گفت وگو با ایسنا، افزود: انتخابات امری واجب و مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران را ثابت می کند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به عنوان یک کشور متکی به آرای مردم باید باافتخار انتخابات پیشرو رو برگزار کند، تصریح کرد: برگزاری انتخابات در 38 سال گذشته از انقلاب اسلامی نشان دهنده مردم محور بودن کشورمان بوده است، درحالی که در کشورهای منطقه مردم نقشی در اداره کشور ندارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان هرمزگان با اشاره به اینکه این حزب به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شده و از همان آغاز در راه تحقق سیاست های نظام جمهوری اسلامی گام برداشته است، اضافه کرد: حزب موتلفه اسلامی حزبی اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرسلیم نیامده تا کنار برود/محبوبیت مرسلیم پس از مناظره ها افزایش یافته است

میرسلیم نیامده تا کنار برود/محبوبیت مرسلیم پس از مناظره ها افزایش یافته است