مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 ساعت 21:352017-05-15سياسي

با شعار به عقب برنمیگردیم مشکل حل نمی شود


سعید جلیلی در جمع حامیان رییسی در بشاگرد گفت: امیر المومنین می فرمایند "اخذ الله علی العلما الا یقاروا علی کظه الظالم و لا سغب المظلوم" خداوند از علما عهد گرفته است که در برابر شکم بارگی ستمگران و گرسنگی مظلومان بی تفاوت نباشیم.

- سعید جلیلی در جمع حامیان رییسی در بشاگرد گفت: امیر المومنین می فرمایند "اخذ الله علی العلما الا یقاروا علی کظه الظالم و لا سغب المظلوم" خداوند از علما عهد گرفته است که در برابر شکم بارگی ستمگران و گرسنگی مظلومان بی تفاوت نباشیم.

همه در برابر گرسنگی مظلومان و شکم بارگی مترفین مسئولیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی افزود: کسی که در نظام اسلامی مسئول میشود نباید شبانه روز بشناسد بلکه باید به دنبال کمک به مردم و محرومین باشد.

جلیلی ادامه داد: در هر انتخاباتی باید دید آیا مسئولان در جهت رفع محرومیت و توجه به مستضعفین عمل کرده اند یا نه؟ و باید عملکرد آنها را با شاخص های اصلی سنجید.

وی گفت: باید دید کسانی که 4 سال قبل وعده دادند بوسیله لبخند زدن به دشمن میتوانند مشکلات را حل کنند موفق شدند یا خیر؟ وی ادامه داد: امروز قبل از اینکه به بشاگرد برسم در طول مسیر دیدم بواسطه ساخت هزاران خانه روستایی در دولت قبل، تقریبا اثری از کپرنشینی باقی نمانده، آیا در این 4 سال هم این کار انجام شد و خانه ای برای روستاییان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شعار به عقب برنمیگردیم مشکل حل نمی شود

با شعار به عقب برنمیگردیم مشکل حل نمی شود