مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 ساعت 07:562017-05-16بين الملل

آمادگی پاکستان برای آغاز عملیات ضد تروریسم در بلوچستان


دولت مرکزی پاکستان بعد از اتفاقات تروریستی اخیر از آغاز یک عملیات بزرگ علیه شبه نظامیان ایالت بلوچستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در اسلام آباد، دولت مرکزی پاکستان بعد از اتفاقات تروریستی اخیر از آغاز یک عملیات بزرگ علیه شبه نظامیان ایالت بلوچستان خبر داد.

بعد از حمله تروریستی به مولانا عبدالغفورحیدری معاون رییس مجلس سنای پاکستان در منطقه مستونگ همچنین کشته شدن کارگران پروژه راهسازی کریدور چین دولت با یک عملیات ضد تروریسم در بلوچستان موافقت کرده است.

مقامات دولت مرکزی پاکستان از یک عملیات بزرگ نظامی بدون امتیاز در ایالت بلوچستان خبر دادند که در آن مخفی گاه شبه نظامیان هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیلی اکسپرس"، سازمان های امنیتی پاکستان در گزارشی به دولت اعلام کردند هدف از افزایش عملیات های تروریستی در بلوچستان متوقف کردن پروژه های اقتصادی چین است.

قرار شد سرویس امنیت پاکستان بعد از بررسی کامل و مشخص شدن مخفی گاه تروریست ها زمینه را برای عملیات بزرگ در بلوچستان که با همکاری ارتش و سازمان های امنیتی انجام می شود فراهم کند.

این خبر در حالی منتشر می شود که مقامات پاکستانی و ایرانی از محل حمله به مرزبانان در بلوچستان بازدید و بر همکاری بیشتر برای مبارزه با تروریسم تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پاکستان برای آغاز عملیات ضد تروریسم در بلوچستان

آمادگی پاکستان برای آغاز عملیات ضد تروریسم در بلوچستان