مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 ساعت 03:462017-05-17سياسي

دولت بسیجی یا بسیج دولتی؟


اینکه در آستانه انتخابات، ملت از دولت خسته و پیری که رفتاری کُند و بطیی دارد و ناتوان از تحقق وعده های داده شده، به انکار رو آورده است؛ شاهد اقدامات جهادی! هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، اینکه در آستانه انتخابات، ملت از دولت خسته و پیری که رفتاری کُند و بطیی دارد و ناتوان از تحقق وعده های داده شده، به انکار رو آورده است؛ شاهد اقدامات جهادی! هستند، از عجایبی است که فقط دولتمردان گرامی می توانند از راز این تحول گره گشایی نمایند.

مردمی که بعضاً در ساعات اداری نیز برخی آقایان را در محل کارشان نمی یافتند و مدت ها برای دیدن یک مسئول در پشت درب های بسته معطل می شدند اکنون آن مسئولین را در روزهای تعطیل و ساعات اداری و غیر اداری در کنار خود می یابند.

مردمی که شنیده بودند دولت یازدهم از رفتارهای پوپولیستی از قبیل گرفتن نامه مردم و پاسخگویی به آن بیزار است و اعلام برائت جسته، شاهدند که به ناگاه پاسخگویی به نامه های مردمی به عنوان یکی از اقدامات اساسی دولت تبدیل گردیده است.

سایت هایی دولتی که بعضاً مدت های مدیدی خبری را بر روی خروجی خود قرار نمی دادند به یک باره در روز تعطیل جمعه و هم زمان با مناظرات تلویزیونی تبدیل به رسانه برخط (آنلاین) شده و به صورت لحظه ای خود را موظف به صدور تکذیبیه صحبت های نامزدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بسیجی یا بسیج دولتی؟

دولت بسیجی یا بسیج دولتی؟