مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 ساعت 06:402017-05-17سياسي

وزیر اسبق علوم: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از اقتدار ملی کشور دارد


وزیر اسبق علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تجربه نشان داده هر قدر حضور مردم در انتخابات بیشتر شود از یک سو نشان از اقتدار ملی کشور دارد و از سوی دیگر کسانی که تمایل دارند به نامزد اصلاح طلبان و اعتدال گرایان رای دهند حضور حداکثریشان به نفع نامزد این جناح است.

- دکتر جعفر توفیقی وزیر اسبق علوم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: دو دلیل مهم که برای شرکت در انتخابات وجود دارد این است که یکی از اصول اساسی دموکراسی و بزرگترین نماد مردم سالاری انتخابات است و از این طریق مردم می توانند در سرنوشت خود نقش داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در خرداد 92 موجب شد تغییر جهتی در مدیریت کشور پیش بیاید و در اسفند 94 که رای مردم باعث شد تغییرات جدی در ترکیب مجلس ایجاد شود گفت: بنابراین این یک دلیل است که رای مردم بسیار حائز اهمیت است و باید در سرنوشت خود مشارکت کنند.

توفیقی تصریح کرد: تجربه نشان می دهد هر چقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر می شود از یک سو نشان از اقتدار ملی کشور دارد و از سوی دیگر حضور حداکثری بیشتر به نفع پایگاه اصلاح طلبان است یعنی کسانیکه به نامزد اصلاح طلبان و اعتدال گرایان می خواهند رای دهند حضور حداکثریشان به نفع نامزد این جناح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اسبق علوم: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از اقتدار ملی کشور دارد

وزیر اسبق علوم: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از اقتدار ملی کشور دارد