مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 ساعت 10:002017-05-17سياسي

روزنامه ها در تب وتاب روزهای آخر انتخابات


در حالی که شمارش معکوس برای دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است، روزنامه ها نیز همچنان در تب وتاب فضای انتخاباتی به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه های صبح امروز (27 اردیبهشت ماه) که همچون روزهای گذشته حال و هوای انتخاباتی دارند، عمدتاً به سفرهای استانی حجت الاسلام حسن روحانی در روز گذشته و گردهمایی محمدباقر قالیباف و سید ابراهیم رییسی در مصلای تهران اختصاص دارد.

بر این اساس، صفحه نخست روزنامه شهروند که به تصویری از حامیان حجت الاسلام حسن روحانی اختصاص دارد، با تیتر 1+11 که به شعار این نامزد انتخاباتی اشاره دارد، منتشر شده است.

همچنین روزنامه قانون صفحه نخست خود را به مصاحبه هایی با هاشم صباغیان با عنوان رأی های مردد در انتخابات تعیین کننده هستند ، حجت الاسلام محمداشرفی اصفهانی با عنوان آرای خاکستری به سمت دولت هدایت می شوند و ابراهیم اصغرزاده با عنوان شهرداری و چهار درصدی ها شریک هستند اختصاص داده است.

این روزنامه همچنین در گزارش هایی ضمانت اجرای وعده های خلاف واقع در تبلیغات انتخاباتی با عنوان وعده های انتخاباتی مسئولیت ایجاد می کند و ائتلاف قایلباف و رییسی را با عنوان چرا رییسی ماند و قالیباف رفت؟! بررسی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه ها در تب وتاب روزهای آخر انتخابات

روزنامه ها در تب وتاب روزهای آخر انتخابات