مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 ساعت 11:252017-05-17ورزشي

جزییات شکایت دایی از پرسپولیس


علی دایی در پی عدم توافق با باشگاه پرسپولیس بر سر مالیات دو سال اول قرارداد خود با این باشگاه اقدام به طرح شکایت در کمیته انضباطی و مطالبه مبلغ قرارداد سال سوم خود با پرسپولیس کرد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را به نفع علی دایی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی،مسئولان باشگاه پرسپولیس که نتوانستند در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دفاعیه خوب و کاملی داشته باشند پرونده را به کمیته استیناف ارجاع دادند و جلسه رسیدگی به این پرونده در کمیته استیناف عصر سه شنبه در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

نمایندگان علی دایی با مدیران باشگاه پرسپولیس بر سر عدم پرداخت مالیات دو سال اول قرارداد طی ماه های گذشته جلساتی برگزار کردند اما نمایندگان طاهری که ترکاشوند و جمشیدی بودند با وجود قول مساعدی که در آغاز مذاکرات برای پرداخت مالیات قرارداد دایی داده بودند در ادامه مذاکرات از پرداخت مالیات قرارداد خودداری کردند و همین موضوع باعث شد که علی دایی در اقدامی غیرمنتظره مبلغ سال سوم قرارداد خود را به اجرا گذاشته و خواهان دریافت کل مبلغ سال سوم قرارداد خود شود.

دایی ظاهرا مبلغ 100 میلیون تومان بابت مالیاتش پرداخت کرده و باشگاه پرسپولیس از بازپرداخت این مبلغ به او خودداری کرده و حاضر نشده سایر مبالغ بدهی های مالیاتی دایی را هم پرداخت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شکایت دایی از پرسپولیس

جزییات شکایت دایی از پرسپولیس