رییس سابق انجمن حمل ونقل ریلی در پاسخ به فارس اعلام کرد تغییر شیوه احداث خطوط ریلی با محوریت افزایش سرعت و ارتقای ایمنی/ نگهداری خط آهن اصفهان -شیرازعضو هیئت مدیره شرکت ریلی تدبیرعمران جم گفت: اجرای روسازی غیربالاستی به شیوه اسلب ترک در راستای ارتقای ایمنی سیر و افزایش سرعت قطارها در حال اجرا است تا بدین ترتیب امکان سیر قطارهایی با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت فراهم شود. - تغییر شیوه احداث خطوط ریلی با محوریت افزایش سرعت و ارتقای ایمنی/ نگهداری خط آهن اصفهان -شیراز عضو هیئت مدیره شرکت ریلی تدبیرعمران جم گفت: اجرای روسازی غیربالاستی به شیوه اسلب ترک در راستای ارتقای ایمنی سیر و افزایش سرعت قطارها در حال اجرا است تا بدین ترتیب امکان سیر قطارهایی با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت فراهم شود. "، سیدحسن موسوی نژاد در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی در جمع خبرنگاران به برنامه ریزی برای ایجاد تحول در خطوط ریلی اشاره کرد و گفت: چند دهه ای است که روسازی خطوط ریلی به صورت غیر بالستیک (اسلب ترک) در دنیا برای اجرای بسیار دقیق مسیرهای ریلی با تعمیر و نگهداری پایین و چرخه عمر طولانی استفاده می شود. وی ادامه داد: شرکت ریلی تدبیر عمران جم از سال 86 فعالیت خود را در حوزه های روسازی خطوط ریلی و مترو آغاز کرد. رییس سابق انجمن حمل ونقل ریلی گفت: در این راستا بخشی از 4 متروی تهران از میدان آزادی تا شهرک اکباتان و ارم سبز را انجام داده ایم همچنین در انتهای خط 4 و خط 3 مترو از چهارراه ولی برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |