مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 ساعت 11:412017-05-21سياسي

درحاشیه پیروزی روحانی


آنچه رخ داد برگزاری انتخاباتی قابل تامل از حیث تعدد و میزان تخلفات انتخاباتی است تا جایی که اگر 10 درصد این تخلفات در سال 88 رخ داده بود خدا می داند فتنه گران چه هزینه ای را بر نظام تحمیل می کردند.

- گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رضازاده؛ حماسه حضور 70 درصدی مردم در 29 اردیبهشت 96 حقیر را بر آن داشت که با تحسین اصل حضور و تحقق شعار مردم سالاری دینی و فارغ از نتیجه نهایی انتخابات موارد ذیل را مورد توجه قرار دهم.

بسمه تعالی 1.

پیروز اصلی این انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم بصیر و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هستند که همواره خواهان مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات می باشند و بارها در فرمایشات شان این مشارکت را ضامن تحکیم زیرساخت قدرت و امنیت کشور دانسته اند و این حماسه حضور چنان رقم می خورد که تحسین همگان را در عرصه بین المللی برمی انگیزد سخنان نوام چامسکی و دیگر نظریه پردازان غربی و خبرنگاران مستقر در ایران نوید این مهم می باشد.

2.

پیروزی دوم را می بایست به حساب اصول و ارزش های اصلی نظام واریز نمود.

همه مردم با هر نگاه و سلیقه در حالی به پای صندوق رای می آیند که کشورهای تحت الحمایه آمریکا در منطقه زیر یوغ نظام سلطنت موروثی آرزوی برگزاری انتخابات را دارند و درست در روز حضور ترامپ در عربستان سعودی در ایران اسلامی جشن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درحاشیه پیروزی روحانی

درحاشیه پیروزی روحانی