مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 ساعت 14:462017-05-21پزشكي

چای بادرنجبویه را به سفره روزانه تان بیفزایید


بادرنجبویه بهترین دارو برای کسانی است که هنگام نگرانی و اضطراب, ناراحتی معده پیدا می کنند؛ دم کرده آن نیز برای تهوع، مراحل اول سرماخوردگی ، - خستگی عصبی و افسردگی مفید است و برای رفع سردرد با منشاء عصبی و ضعف حافظه کاربرد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، گیاهان دارویی دارای خواص متعددی است و بیش از 90 درصد گیاهان دارای طبع گرم هستند.

خواص گیاه بادرنجبویه بادرنجبویه دارای طبع گرم و خشک است, برگ این گیاه، بهترین دارو برای کسانی است که هنگام نگرانی و اضطراب, ناراحتی معده پیدا می کنند؛ دم کرده آن نیز برای تهوع، مراحل اول سرماخوردگی ، خستگی عصبی و افسردگی مفید است و برای رفع سردرد با منشاء عصبی و ضعف حافظه کاربرد دارد.

همچنین بادرنجبویه برای آرام کردن اعصاب, تقویت معده و قلب بسیار مفید است و به هضم غذا کمک زیادی می کند و بو کردن بادرنجبویه، نشاط‎آور است و جویدن آن دهان را خوشبو می کند؛ دم‎کرده بادرنجبویه را برای تقویت معده و کبد می‎توان استفاده کرد.

خواص گیاه ورون (به لیمو) به لیمو نام یک گیاه دارویی معطر با بوی خوشایند لیمو است که برگهای آن با طبیعت گرم، دارای خواص بسیاری است, از برگهای "به لیمو" در درمان سوء هاضمه، نفخ، سردردهای یک طرفه، دردهای عصبی، سرگیجه و علائم سرماخوردگی استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چای بادرنجبویه را به سفره روزانه تان بیفزایید

چای بادرنجبویه را به سفره روزانه تان بیفزایید