مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 ساعت 15:352017-05-21اقتصادي

برطرف شدن نواقص قراردادهای قبلی در قراردادهای جدید خودرویی


دوستان ما بعد از تجارب آن سال ها متوجه شده اند که قیمت قطعات یدکی نباید بیش از 30 تا 40 درصد قیمت CKD باشد و این مهم نیز اتفاق مثبتی بود که در قراردادهای جدید به کار آمد.

- قراردادهای خودرویی که در سال 95 بسته شده کاملا با قراردادهای پژو و سایر خودروساز ها در 30 سال گذشته تفاوت داشته و تاثیر مثبت آن بر اقتصاد کشور، در آینده نمایان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان ایران، در گفت وگو با پرشین خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: در قرارداد های جدید خودرویی تمام تجارب 30 سال گذشته مد نظر قرار گرفته و سعی شد دیگر اشتباهات قبلی تکرار نشود.

وی ادامه داد: در گذشته نقشه قطعات گرفته نمی شد و قیمت هر قطعه نا مشخص بود اما این تجربه برای قراردادهای جدید به کار آمد و در تمام قراردادهای بسته شده تا امروز، قیمت قطعات به صورت جز به جز گرفته شده و برای بومی سازی قطعات با توجه به نقشه و قیمت عمل خواهد شد.

دبیر انجمن خودروسازان تاکید کرد: در قراردادهای قدیمی بیشتر اوقات قیمت CKD را به ما ارزان می دادند تا ما برای خرید مشتاق شویم.

در آن مقطع به موضوع خدمات و لوازم یدکی توجه نمی شد و متاسفانه برای دریافت این اقلام 100 تا 200 درصد گران تر از مبلغ واقعی پول پرداخت می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برطرف شدن نواقص قراردادهای قبلی در قراردادهای جدید خودرویی

برطرف شدن نواقص قراردادهای قبلی در قراردادهای جدید خودرویی