مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 خرداد 1396 ساعت 11:402017-05-22اجتماعي

حال تنوع زیستی در جهان خوب نیست


قائم مقام سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با تاکید بر اینکه وضع جهانی تنوع زیستی حال خوبی ندارد، اظهار کرد: 12 درصد گونه های پرندگان ، - 25 درصد گونه های پستانداران و 30 درصد گونه خزندگان در معرض انقراض هستند همچنین پنج میلیون هکتار از جنگل های گرمسیری هر ساله از بین می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر مقدسی در مراسم روز جهانی تنوع زیستی که در سازمان حفاظت محیط زیست با حضور معصومه ابتکار - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و فرهاد دبیری - معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست- برگزار شد، اظهار کرد: امسال روز جهانی تنوع زیستی پیوند بین تنوع زیستی و گردشگری پایدار را مطرح می کند.

وی با اشاره به اینکه در اهداف 8، 12و 14 توسعه پایدار به موضوع تنوع زیستی پرداخته شده است، گفت: در این اهداف دعوت از کشورها برای تنظیم سیاست ها و ابزارهای لازم به منظور توسعه توریسم پایدار و پایش کارایی و اثرات اکوتوریسم بر منابع طبیعی و بهره مندی خردمندانه از منابع در حوزه اکوتوریسم مطرح است.

قائم مقام سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور صنعت گردشگری طبیعی را رو به رشد و فزاینده دانست واظهارکرد: در برنامه ششم توسعه گردشگری پایدار جایگاه بارزی دارد بنابراین لازم است ابعاد مختلف این موضوع را در کشور تدقیق کنیم و به بررسی وضعیت کشور از ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال تنوع زیستی در جهان خوب نیست

حال تنوع زیستی در جهان خوب نیست