مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 16:252017-05-23ورزشي

شهردار آینده تهران از بیرون شورا انتخاب شود


کم نبودند که می خواستند مهدی چمران را پس از 15 سال کنار بگذارند و اگر محسن هاشمی شهردار و طبعا خارج شود چمران راه می یابد و چه بسا رأی دهندگانی سرخورده شوند.

- .

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- انتخابات جمعه 29 اردیبهشت 1396 را تنها به خاطر رأی دوباره به حسن روحانی در کرسی ریاست جمهوری شگفتی ساز و تاریخی نمی شناسیم که در تهران و پاره ای شهرهای بزرگ دیگر همین رفتار در انتخابات شوراها نیز تکرار و در مفهوم سیاسی آن تَکرار شد.

در تهران تمام 21 عضو جدید بالای یک میلیون رای آوردند و همان اتفاقی که در هفتم اسفند 1394 سر زد و تمام 30 نامزد اصول گرا از راه یابی به مجلس شورای اسلامی بازماندند اینجا هم تکرار شد و اصول گرایان شورای شهر را پس از 15 سال از دست دادند و بدین ترتیب تغییر باقر قالیباف با رکورد 12 سال شهرداری تهران نیزبی هیچ شک و تردیدی قطعی است.

از این رو گمانه زنی بر سر انتخاب شهردار جدید شروع شده است.

شنیده ها حاکی از آن است که در این باره دو دیدگاه وجود دارد: نخست کسانی که به محسن هاشمی رفسنجانی نظر دارند و معتقدند پشتوانه یک میلیون و هفتصد هزار رای و یادگار هاشمی فقید بودن و رابطه نزدیک با رییس جمهور روحانی به اضافه سال ها سابقه مدیریت مترو از او یک شهردار موفق می سازد کما این که در سال 1392 نیز اگر الهه راستگو نظر خود را تغییر نمی داد و با برخی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار آینده تهران از بیرون شورا انتخاب شود

شهردار آینده تهران از بیرون شورا انتخاب شود