مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 خرداد 1396 ساعت 08:552017-05-24سياسي

در 29 اردیبهشت 96 آگاهی مردم باز هم تاریخ ساز شد


رییس ستاد انتخاباتی روحانی در استان مرکزی گفت: در 29 اردیبشهت 96 آگاهی مردم باز هم تاریخ ساز شده و اراده آنان در رای به تدبیر و امید شکوفا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا آستانه در مراسم جشن پیروزی دکتر روحانی و تقدیر از فعالان ستاد انتخاباتی روحانی در استان مرکزی که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان در مجتمع ستارگان اراک برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان، شهدا و ایثارگرانی که فتح خرمشهر را رقم زدند، اظهار کرد: سوم خرداد در انحصار هیچ جریانی نیست و نباید به دست یک جریان خاص مصادره شود، تمام مردم ایران از هر جناح و با هر تفکری این حماسه بزرگ را گرامی داشته و قدر می دانند.

وی با بیان اینکه مردم ایران در آنزمان اجازه ندادند ذره ای از خاک این سرزمین از آن جدا شود، افزود: در سومین روز از خردادماه ایران شاهد وقوع حماسه ای بزرگ بعد از 578 روز اشغال خرمشهر بود، حماسه ای که به دست فرزندان برومند این آب و خاک اتفاق افتاد و در جریان آن خرمشهر آزاد شد.

وی با اشاره به تولد جریان اصلاحات گفت: تولد تفکر اصلاحات 20 سال پیش در شرایطی اتفاق افتاد که از امکانات ارتباطی همچون فضای مجازی و ماهواره و امثال آن خبری نبود ولی اصلاحات توانست به بار بنشیند و رشد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 29 اردیبهشت 96 آگاهی مردم باز هم تاریخ ساز شد

در 29 اردیبهشت 96 آگاهی مردم باز هم تاریخ ساز شد