مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 خرداد 1396 ساعت 09:212017-05-25دانش

همایش بین المللی نقشه برداری مغز ایران در دانشگاه شیهد بهشتی برگزار می شود


چهارمین همایش بین المللی نقشه برداری مغز ایران مانند سال های گذشته با حضور تعدادی از برجسته ترین دانشمندان علوم اعصاب از دانشگاه های آکسفورد، - لندن، پنسیلوانیا، کوپنهاگ، آرهوس، دانمارک جنوبی، ژنو، آمستردام و برلین در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین همایش بین المللی نقشه برداری مغز ایران مانند سال های گذشته با حضور تعدادی از برجسته ترین دانشمندان علوم اعصاب هان از دانشگاه های آکسفورد، لندن، پنسیلوانیا، کوپنهاگ، آرهوس، دانمارک جنوبی، ژنو، آمستردام و برلین، سوم تا پنجم آبان ماه در سالن همایش های ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

نقشه برداری مغز بکارگیری فناوری های جدید تصویربرداری، ثبت سیگنال و تحریک مغزی است که نه تنها ابزاری مفید جهت مطالعه کارکرد و ساختار مغز فراهم می آورد؛ بلکه نتایج حاصل را می توان در درمان بیماری های مختلف با هزینه های کمتری نیز بکار بست.

این که مغز ما چگونه پردازش و ارزیابی های لازم را انجام می دهد سؤال مهمی است که می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها مؤثر باشد، در این راستا فناوری های جدیدی تحت عنوان نقشه برداری از مغز وجود دارد که نه تنها با تشخیص سریع به درمان بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی نقشه برداری مغز ایران در دانشگاه شیهد بهشتی برگزار می شود

همایش بین المللی نقشه برداری مغز ایران در دانشگاه شیهد بهشتی برگزار می شود