مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 خرداد 1396 ساعت 08:552017-05-27اقتصادي

سرمایه ملی در اختیار روحانی


«مردم، «گام سوم» را استوارتر برداشتند و با همبستگی، منافع ملی را در مقابل زیاده خواهی کشورهای منطقه که به دنبال تهدید ایران بودند، حفظ کردند.

- مردم، گام سوم را استوارتر برداشتند و با همبستگی، منافع ملی را در مقابل زیاده خواهی کشورهای منطقه که به دنبال تهدید ایران بودند، حفظ کردند.

دنیا از این حجم حضور و همبستگی ملی، پیام های لازم را دریافت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا تابش - نایب رییس فراکسیون امید مجلس - در روزنامه شرق نوشته است: مقایسه دیدگاه های نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 29 اردیبهشت، از اصلی ترین معیارهای تصمیم گیری مردم بود.

توجه به شعارها و عملکرد دکتر روحانی از انتخابات سال 92 تا امروز، سبب شد واجدان شرایط رأی بتوانند با مقایسه رویکردهای موجود، آرای خود را به صندوق ها بریزند که اکثریت آنان به سود رییس جمهور بود و در شوراها، به سبد اصلاح طلبان ریخته شد.

آنچه باید از این رفتار مردم - که تکمیل کننده عملکرد آنها در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و مجلس دهم بود - درک شود، انتقاد آنان از عملکرد جریان مقابل است.

جریان اصولگرا در یک دوره هشت ساله، همه نهادها و فرصت ها را در اختیار داشت که مقارن با پررونق ترین و پردرآمدترین مقطع تاریخی کشور بود؛ دورانی که بعد از زمینه سازی های دوران اصلاحات در کنار جهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه ملی در اختیار روحانی

سرمایه ملی در اختیار روحانی