مظهر بابایی واکاوی جایگاه آموزشیِ هنر فیلم درحصول آگاهی به مثابه لازمه ای برای تربیتهدف پژوهش حاضر، توصیف، تشریح، تحلیل، واکاوی و معرفی جایگاه آموزشیِ هنر فیلم به مثابه ابزار/روشی نوین برای تشریح چگونگی حصول و البته تسهیل مفهوم آگاهی، - واکاوی جایگاه آموزشیِ هنر فیلم درحصول آگاهی به مثابه لازمه ای برای تربیت هدف پژوهش حاضر، توصیف، تشریح، تحلیل، واکاوی و معرفی جایگاه آموزشیِ هنر فیلم به مثابه ابزار/روشی نوین برای تشریح چگونگی حصول و البته تسهیل مفهوم آگاهی، ازطریق متون درسی، به مثابه یکی از لوازم و محصولات تربیت می باشد . چکیده: هدف پژوهش حاضر، توصیف، تشریح، تحلیل، واکاوی و معرفی جایگاه آموزشیِ هنر فیلم به مثابه ابزار/روشی نوین برای تشریح چگونگی حصول و البته تسهیل مفهوم آگاهی، ازطریق متون درسی، به مثابه یکی از لوازم و محصولات تربیت می باشد . برای دست یابی به این هدف، از روش های پژوهش توصیفی و تحلیل مفهو می از رویکردهای پژوهش کیفی استفاده شد . یافته های حاصل از این پژوهش نشان از آن دارد که باواکاوی فیلم به ماهو فیلم و نه فیلمی خاص از نگاهی فلسفی، می توان استنباط هاو استنتاج هایی بین فیلم و مخاطب در فرایند حصول و تحققِ عملیِ مقوله ی آگاهی ، هم چون لازمه و پیامد فرایند تربیت، انجام داد . به این صورت که با فرض فیلم همچون یک متن درسی و به تماشا نشستن آن درمحیط آموزشی از سوی معلم و فراگیر و سپس تحلیل و نقاد برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |