مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 10:252017-05-28پزشكي

تولید و واردات دستگاه های سولاریوم، جرم و قابل پیگیری است


ﺭﺋﯿﺲ اداره کارشناسی واردات تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو نسبت به عوارض استفاده از دستگاه سولاریوم هشدار داد.

- رییس اداره کارشناسی واردات تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو: تولید و واردات دستگاه های سولاریوم، جرم و قابل پیگیری است ﺭﺋﯿﺲ اداره کارشناسی واردات تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو نسبت به عوارض استفاده از دستگاه سولاریوم هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس جمال تولی با ابراز تاسف از اینکه برنزه کردن به یکی از ملاک های زیبایی بویژه در بانوان تبدیل شده است، گفت: استفاده از دستگاه های سولاریوم یکی از راه هایی برنزه کردن است که علی رغم قیمت های و عوارض جدی، متاسفانه مورد استفاده مردم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: استفاده از سولاریوم به دلیل وارد کردن مستقیم اشعه ماورای بنفش به بدن و افزایش احتمال ابتلا به سرطان پوست، حتی برای یکبار هم خطرناک است.

وی با تاکید بر اینکه عملا برنزه شدن بدون عوارض وجود ندارد، افزود: متاسفانه در بسیاری از موارد فعل اول جمله عامیانه "بکش و خوشگلم کن" دیگر ما به ازای بیرونی یافته و ماهیت چنین اقداماتی بصورت علمی زیر سوال است؛ چرا که ایجاد پیری زودرس، آسیب چشمی، تحریک و تاول زدن پوست، کاهش سطوح کلاژن و افزایش رنگدانه سازی پوست به عنوان عوارض برنزه شدن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و واردات دستگاه های سولاریوم، جرم و قابل پیگیری است

تولید و واردات دستگاه های سولاریوم، جرم و قابل پیگیری است