مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1396 ساعت 13:052017-05-28حوادث

پلنگ آزاران رودبار به بازداشتگاه رفتند


شکارچیانی که پلنگ رودبار را سلاخی کردند، هم اکنون در بازداشت به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکارچیانی که مبادرت به شکار و سلاخی یک قلاده پلنگ و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

چندی پیش ویدئویی از سلاخی دلخراش یک قلاده پلنگ که در فضای مجازی منتشر شده بود توسط یکی از همیاران محیط زیست در اختیار اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار قرار داده شد که شناسایی و دستگیری متخلفین در دستور کار یگان حفاظت محیط زیست قرار گرفت.

قربانعلی محمدپور مدیرکل حفاظت حفاظت محیط زیست گیلان با اعلام این خبر گفت: بر اساس اطلاعاتی که به یگان حفاظت شهرستان رودبار رسیده بود و با توجه به مستندات و اطلاعات بدست آمده از مخبرین محلی، متخلفین شناسایی، دستگیر و علیه آنها اعلام جرم شد.

وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع، بررسی این پرونده به صورت ویژه در دستور کارمقام قضایی قرارگرفت و دستور جلب متهمین در سریع ترین زمان ممکن صادر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: متخلفین در حال حاضر با صدور قرار وثیقه یک میلیارد ریال به ازای هر نفر در بازداشت به سر می برند.

وی افزود: متخلفین با تعبیه تله در جنگل های کوهستانی اطراف رودبار اقدام به شکار پلنگ و در نهایت کندن پوست حیوان کرده بودند که انتشار تصاویر آن باعث جریحه دار شدن احسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلنگ آزاران رودبار به بازداشتگاه رفتند

پلنگ آزاران رودبار به بازداشتگاه رفتند