مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 10:212017-05-30دانش

تبدیل دفاتر بسیج دانشجویی به کتابخانه در ایام امتحانات


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندرعباس گفت: با توجه به قرارگیری در ایام امتحانات، جهت رفاه حال دانشجویان و امکان استفاده از فضای مطلوب مطالعه این تصمیم از سوی دفاتر بسیج دانشجویی گرفته شده است.

- دهقانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندرعباس، در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مورد طرح تبدیل دفاتر بسیج دانشجویی به کتابخانه در ایام امتحانات، گفت: با توجه به اینکه در ایام امتحانات هستیم، دانشجویانی که در خانه امکان مطالعه ندارند و از آنجا که فضای کتابخانه دانشگاه هم معمولا محدود است، کما اینکه تا چند روز گذشته هم کتابخانه دانشگاه تعطیل بود و فقط به خاطر ایام امتحانات دایر شد، این تصمیم گرفته شد.

وی افزود: جهت رفاه حال دانشجویان دفاتر بسیج را در این ایام تبدیل به اتاق مطالعه کردیم و با توجه به مزیت فرش بودن دفاتر بسیج در صورت خسته شدن دانشجویان از نشستن طولانی مدت پشت صندلی های کتابخانه می توانند راحت روی زمین بنشینند.

دهقانی خاطرنشان کرد: همچنین ممکن است کتابخانه در ایام امتحانات خیلی شلوغ و دفاتر خلوت تر باشد و با توجه به ویژگی ها و سلایق دانشجویان در صورت مایل بودن می توانند از دفاتر بسیج استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل دفاتر بسیج دانشجویی به کتابخانه در ایام امتحانات

تبدیل دفاتر بسیج دانشجویی به کتابخانه در ایام امتحانات