مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 13:062017-05-30سياسي

دوفصلنامه فلسفه و کودک به ایستگاه چهاردهم رسید


شماره چهارده دوفصلنامه تخصصی فلسفه و کودک به طرح موضوعاتی نظیر تربیت اجتماعی از دیدگاه امام علی(ع) و برنامه آموزش فلسفه و کودک و اصول بازنویسی داستان های متون کهن فارسی به منظور استفاده در برنامه فلسفه و کودک پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، شماره چهارده دوفصلنامه تخصصی فلسفه و کودک به صاحب امتیازی آیت الله سیدمحمد خامنه ای مدیر مسئولی زهره حسینی و سردبیری دکتر طوبی کرمانی به چاپ رسید.

در شماره 14 دوفصلنامه فلسفه و کودک مقالاتی نظیر تربیت اجتماعی از دیدگاه امام علی(ع) و برنامه آموزش فلسفه و کودک ، اصول بازنویسی داستان های متون کهن فارسی به منظور استفاده در برنامه فلسفه و کودک و بررسی تأثیر برنامه آموزش فلسفه و کودک بر پرورش توانایی حل مسأله در دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

همچنین عناوین دیگری همچون بررسی تأثیر بازی های رایانه ای بر سلامت روانی کودکان ، بررسی تأثیر آموزش فلسفه و کودک بر رشد مهارت خواندن دانش آموزان دو زبانه پایه ابتدایی ، آسمان هم خندید، تحلیل دیدگاه های دینی و اهمیت و کاربرد تفکر انتقادی در علوم پزشکی مطرح شده است.

از عضای هیأت تحریریه این مجله می توان به آیت الله سیدمحمد خامنه ای، غلامحسین ابراهیم دینانی، غلامرضا اعوانی، رضا داوری اردکانی، احد فرامرز قراملک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوفصلنامه فلسفه و کودک به ایستگاه چهاردهم رسید

دوفصلنامه فلسفه و کودک به ایستگاه چهاردهم رسید