مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1396 ساعت 16:162017-05-31اقتصادي

شهریه جدید مهدهای کودک استان تهران اعلام شد + جدول


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از ابلاغ شهریه جدید مهدهای کودک در سطح استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد خاکی با بیان اینکه موضوع تعیین شهریه مهدهای کودک با تجزیه و تحلیل شهریه های پیشنهادی در کمیته کشوری تعیین شهریه مشخص شده است، گفت: شهریه ابلاغی از ابتدای اردیبهشت سال جاری قابلیت اجرا دارد.

وی با اشاره به اینکه شهریه ابلاغی شهریه پایه بوده و طبق روال سنوات گذشته به منظور رعایت بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تعیین شهریه مهدهای کودک براساس درجه بندی و ارتقاء کیفیت خدمات مهدهای کودک، تعیین شده است افزود: بر این اساس شهریه مهدهای کودک یک ستاره 10 درصد، دو ستاره 20 درصد، سه ستاره 30 درصد و چهار ستاره 40 درصد بیشتر از شهریه پایه در نظر گرفته شده است.

خاکی با اظهار اینکه شهریه ابلاغ شده بدون احتساب هزینه تغذیه شامل صبحانه و ناهار می باشد، ادامه داد: در صورتی که مهد کودک صبحانه و ناهار ارائه نماید حداکثر هزینه مجموع آنها نباید بیش از 800 هزار ریال باشد و تفکیک هزینه صبحانه و ناهار بر عهده کمیته تخصصی استان است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با تأکید بر اینکه تهیه و تأمین لوازم بهداشتی مصرفی مهد کودک بر عهده مهد می باشد، خاطر نشان کرد: تهیه لوازم التحریر مورد نیاز کودک بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه جدید مهدهای کودک استان تهران اعلام شد + جدول

شهریه جدید مهدهای کودک استان تهران اعلام شد + جدول