مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1396 ساعت 16:202017-05-31سياسي

طرح ارائه شده برای «ثابت پاسال» نهایی نیست


معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام کرد: طرح ارائه شده برای کاخ «ثابت پاسال» یعنی تبدیل بخشی از فضا به مرکز اقامتی یا هتل نهایی نیست و باید در چند شورای کمیسیون ماده 5 و معماری و شهرسازی بررسی شود.

- معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام کرد: طرح ارائه شده برای کاخ ثابت پاسال یعنی تبدیل بخشی از فضا به مرکز اقامتی یا هتل نهایی نیست و باید در چند شورای کمیسیون ماده 5 و معماری و شهرسازی بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال آخرین اعلام اداره کل میراث فرهنگی استان تهران مبنی بر توافق با مالک ثابت پاسال صبح 10 خرداد ماه پیروز حناچی معاون وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به قالیباف، شهردار تهران با تاکید بر ممنوعیت و توقف عملیات اجرایی در کاخ ثابت پاسال بر اساس پیگیری معاونت امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری، خواستار ارایه گزارش وضعیت ملک مزبور در اسرع وقت به دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران شد.

پس از مطرح شدن این بحث ها؛ محمد حسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در جلسه ای که چهارشنبه 10 خرداد با حضور خبرنگاران میراث فرهنگی برگزار شد، در این زمینه اظهار کرد: از زمان اطلاع یافتن درباره خانه ثابت پاسال به شهرداری و وزارت راه نامه نگاری کردیم که از نظر اجتماعی باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ارائه شده برای «ثابت پاسال» نهایی نیست

طرح ارائه شده برای «ثابت پاسال» نهایی نیست