مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1396 ساعت 10:262017-06-03اقتصادي

افزایش قیمت زولبیا یک روزه ابلاغ شد/ مصوبه خالص فروشی ای که خاک می خورد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران می گوید: اتحادیه قنادان چطور یک روزه افزایش قیمت زولبیا و بامیه را ابلاغ می کند و به همه قنادی ها نرخ نامه جدید می دهد اما مصوبه کمیسیون نظارت مبنی بر خالص فروشی را که بیش از دو هفته از تصویبش می گذرد، - ابلاغ نمی کند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، محمد محمدی با اشاره به مصوبه کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی استان تهران مبنی بر الزام همه واحدهای صنفی مبنی بر خالص فروشی که افزون بر دو هفته است از تصویب آن می گذرد، اظهار کرد: یک روز قبل از ماه مبارک رمضان، قیمت زولبیا و بامیه را افزایش دادند و همان موقع هم به همه قنادی ها برچسب و نرخ نامه جدید دادند اما اتحادیه قنادان هنوز که هنوز است مصوبه خالص فروشی را به قنادی ها ابلاغ نکرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران اضافه کرد: اتحادیه قنادان می گوید مصوبه کمیسیون نظارت را از طریق پیامک به قنادی ها اعلام کرده در حالی که باید مانند افزایش قیمت که به هر واحد یک برچسب و نرخ نامه داده شده، خالص فروشی نیز ابلاغ می شد.

محمدی با بیان اینکه در گذشته خالص فروشی بین واحدهای صنفی رایج بوده و وجود داشته اما به مرور زمان از بین رفته است، گفت: همه قنادی ها موظف هستند برچسب هایی در واحد خود نصب و اعلام کنند که در این واحد خالص فروشی می شود و وزن ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت زولبیا یک روزه ابلاغ شد/ مصوبه خالص فروشی ای که خاک می خورد

افزایش قیمت زولبیا یک روزه ابلاغ شد/ مصوبه خالص فروشی ای که خاک می خورد