مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1396 ساعت 11:352017-06-03بين الملل

نامه 200 نفر از اصحاب فرهنگ به رسانه های خارجی


حدود دویست نفر از اهالی فرهنگ در حمایت از کمپین گروهی از ایرانی - آمریکایی های صلح طلب، با امضای نامه ای خطاب به سردبیران رسانه های خبری جهان، - خواهان برخورد جدی با جنگ افروزی رییس جمهور آمریکا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نامه که به امضای چهره هایی از حوزه های سینما، ادبیات و تئاتر کشورمان رسیده و چهره های نامدار جهانی چون نوام چامسکی نیز آن را امضا کرده اند، با استناد به برخی رفتارهای خصمانه ترامپ در منطقه، امضاکنندگان خواهان پایان این رفتار غیر انسانی و جنگ طلبانه در سطح جهان شده اند.

در متن این نامه که به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده، از تشدید لفاظی های خصمانه ترامپ ابراز ناخرسندی شده و از سردبیران رسانه های رادیوی ملی، نیویورک تایمز، واشنگتن پست، سی .

ان.

ان، و .

خواسته شده با توجه به بی ثباتی منطقه در صورت وقوع جنگ احتمالی، پرسش هایی را برای درک موقعیت ایران در منطقه و جهان مطرح کنند؛ پرسش هایی که کمتر در رسانه ها مطرح می شوند.

امضاءکنندگان این نامه تاکید کرده اند: بودجه نظامی ایران در برابر بودجه عربستان و بسیاری کشورهای کوچکتر نظیر امارات متحده عربی ناچیز جلوه می کند.

بر اساس گزارش سیپری، (SIPRI) (Stockholm International Peace Research Institute) مؤسسه سوئدی بین المللی پژوهش صلح، بودجه تسلیحات دولت های منطقه پنج برابر ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 200 نفر از اصحاب فرهنگ به رسانه های خارجی

نامه 200 نفر از اصحاب فرهنگ به رسانه های خارجی