مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1396 ساعت 12:552017-06-03بين الملل

پایان رؤیای9ساله یاران شجاعی


دو هفته پیش، نیروهای ویژه آمریکایی به همراه نیروهای بریتانیایی و اردنی به سمت جنوب سوریه حرکت کردند و در منطقه مرزی التنف در مرز سوریه و اردن مستقر شدند.

هدف از این اقدام مقابله با برنامه ایران ـ سوریه به منظور خنثی کردن طرح آمریکا در راستای استقرار نیروهای اردنی در جنوب سوریه معرفی شده که زمان آن چندین روز پیش از سفر دونالد ترامپ به خاورمیانه اعلام شده بود.

مقام غربی تأکید کرد، واشنگتن همکاری خود با مسکو درباره ایجاد منطقه امن را مشروط به خروج نیروهای سپاه پاسداران کرد تا روسیه را درباره طرح.

در حالی که دونالد ترامپ بعد از سفر به عربستان سعودی و عقد قرارداد 110 میلیارد دلاری فروش تسلیحات به این کشور، روز گذشته به واشنگتن بازگشته است، تعدادی از نمایندگان آمریکا در سنا و مجلس نمایندگان و همچنین از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات، خواهان تحقیق و تفحص در مورد این قرارداد و ماهیت آن شده اند.

در گفت وگو با تابناک مطرح شد؛ یاسر هاشمی با تأیید خبر برکناری اش از ریاست دفتر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به همه علاقه، انگیزه و وظیفه ای که به دانشگاه آزاد اسلامی احساس می کردم، علاقه مند بودم که کارم را در این دانشگاه ادامه دهم، چون این دانشگاه را میراث آیت الله هاشمی رفسنجانی برای مردم می دانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رؤیای9ساله یاران شجاعی

پایان رؤیای9ساله یاران شجاعی