مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1396 ساعت 15:502017-06-03سياسي

حجره طلبگی امام راحل در اراک گلباران شد


حجره طلبگی امام راحل در مدرسه سپهداری اراک گلباران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن شریفی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در مراسم گلباران حجره طلبگی امام راحل در مدرسه سپهداری اراک که توسط اصحاب فرهنگ و هنر انجام شد، گفت: امام راحل بنیانگذار یک تفکر نوین در حوزه حکومت داری و فعالیت سیاسی است .

وی افزود: امام خمینی(ره) الگوی کامل و نوین از حکومت دینی را ارائه دادند که می تواند به عنوان یک الگوی بارز مدنظر جهانیان قرار گیرد .

شریفی اظهار کرد: امام خمینی(ره) رهبری مجاهد، دارای اهداف و اندیشه های متعالی بود و توانست ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) را در جامعه احیا کند.

ایشان شخصیتی شاخص برای تمام جهانیان است و در حال حاضر وظیفه متولیان هنر اینست که خط مشی ایشان را به زبان هنر در جامعه تشریح و تبین کنند .

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشا د استان مرکزی گفت: احیای ولایت فقیه از بزرگترین اقدامات امام راحل بود و ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه به قدرت مطلق در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است .

شریفی بیان کرد: ملت ایران از ظلم و ستم دوره شاهنشاهی به ستوه آمدند و با درک اندیشه های امام راحل تا پیروزی کامل دست از حمایت ایشان برنداشتند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجره طلبگی امام راحل در اراک گلباران شد

حجره طلبگی امام راحل در اراک گلباران شد