مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1396 ساعت 09:462017-06-04سياسي

برپایی اسلام ناب محمدی و به ثمر رسیدن برکات آن، مصداق«صدور انقلاب» است


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: برپایی اسلام ناب محمدی و به ثمر رسیدن برکات آن، خود به خود موجب بیداری ملت ستمدیده و تمایل به انقلاب اسلامی شد.

- این همان صدور انقلاب است که امام از آن یاد می کرد که ناشی از قدرت نرم تفکر امام بود محمد مهدی اسلامی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص اصول و شاخصهای سیاست خارجی و نوع روابط بین الملل از نگاه سه اصل مهم مکتب امام خمینی در سیاست خارجی را اصل نفی سبیل، اصل دعوت و حفظ دارالاسلام است وی ادامه داد:مبنای تفکر پیشتاز امام خمینی که معادلات دیپلماتیک جهان را تغییر داد، برگرفته از اسلام ناب محمدی و نگرش فقه جواهری بود.

محمد مهدی اسلامی تصریح کرد: استکبارستیزی ترجمه عملی قاعده نفی سبیل در منع استیلای کفار بر مسلمانان است که بر اساس شرایط روز، تبیین شده است، اما راهبردی مبنی بر وحی الهی و بر اساس سیره نبوی است.

وی با اشاره به اینکه اینک پس از سه دهه ثمرات این تفکر خود را نشان داده است، افزود: قدرت امروز ایران که شش قدرت جهانی را سالها ناگزیر به تن دادن به شروط ایران برای مذاکره کرد و علی رغم شعار پرتکرار وجود گزینه نظامی روی میز، در مقاطع مختلف قطع مذاکرات، آنها پیشگام تلاش برای تداوم گفتگو شدند؛ استقلال واقعی و متکی به قدرت الهی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اسلام ناب محمدی و به ثمر رسیدن برکات آن، مصداق«صدور انقلاب» است

برپایی اسلام ناب محمدی و به ثمر رسیدن برکات آن، مصداق«صدور انقلاب» است