مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1396 ساعت 10:312017-06-05دانش

دانشجویان در دیدار با رهبری نقد به سند 2030 را نیز مورد توجه قرار دهند


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرکان، با اشاره به اهمیت دیدار هر سال دانشجویان با رهبر معظم انقلاب گفت: دانشجویان در دیدار با رهبری نقد به سند 2030 را نیز مورد توجه قرار دهند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید یونس نظری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرکان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اهمیت دیدار هرسال دانشجویان با رهبر معظم انقلاب گفت: دانشجویان در دیدار با رهبری نقد به سند 2030 را نیز مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: تکیه به شعار سال و چالش هایی که برای تحقق اقصاد مقاومتی وجود دارد، نیز باید از سوی دانشجویان در این دیدار مورد بررسی قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرکان با اشاره به اینکه در آغاز 4 ساله دوم ریاست جمهوری دولت روحانی هستیم، تصریح کرد: وعدهایی جدیدی که از سوی این دولت برای وضعیت معیشت مردم مطرح شد، نیز باید مورد بحث قرار بگیرد.

نظری با اشاره به تحولات اخیری که در دانشگاه رخ داد، خاطرنشان کرد: این تغییر و تحولی که در برخورد با مفسدان در دانشگاه آزاد صورت گرفته به نفع مردم و نظام است و امیداورم نماینده ای که از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد در این دیدار حضور یابد به این مسئله هم بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان در دیدار با رهبری نقد به سند 2030 را نیز مورد توجه قرار دهند

دانشجویان در دیدار با رهبری نقد به سند 2030 را نیز مورد توجه قرار دهند