مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1396 ساعت 16:502017-06-05سياسي

یونسی: فرقه گرایی و خود برتربینی یک معضل فرهنگی است


دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در دیدار با منتخبانی از کلیمیان ایران بر ضرورت رفع تبعیضات ساختاری و فرهنگی میان پیرو ادیان، - تاکید کرد و گفت: فرقه گرایی و خودبرتربینی یک معضل فرهنگی است که اگر اصلاح نشود آفت امنیت و انسجام ملی ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار رهبر مذهبی کلیمیان ایران، خاخام حمامی لاله زار، مره صدق، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، سامه یح، رییس انجمن کلمیان تهران، به همراه منتخبی از فرهیختگان و نخبگان جامعه کلیمی ایران، حضور داشتند.

یونسی ضمن تشکر از حضور همه ایرانیان به خصوص پیروان ادیان توحیدی در انتخابات حماسی، گفت: برای برطرف کردن تبعیض، هنوز در ابتدای راه هستیم و راه سختی در پیش داریم تا اینکه هیچ ایرانی به دلیل انتصابش به دین و مذهب و قوم خاص، احساس تبعیض نکند.

دستیار ویژه رییس جمهور همچنین به پیشرفت های قابل توجه در این زمینه که خواست مسوولان عالی کشور است نیز اشاره کرده و آن ها را مهم دانست.

یونسی از تبعیض و نقض حقوق شهروندی به عنوان بزرگترین چالش امنیتی کشور یاد کرد و گفت: فرقه گرایی و خود برتربینی یک معضل فرهنگی است که اگر اصلاح نشود آفت امنیت و انسجام ملی ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونسی: فرقه گرایی و خود برتربینی یک معضل فرهنگی است

یونسی: فرقه گرایی و خود برتربینی یک معضل فرهنگی است