مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1396 ساعت 10:162017-06-06بين الملل

عربستان می خواهد بر منطقه مسلط شود


رییس شورای عالی سیاسی یمن روز سه شنبه در واکنش به قطع روابط عربستان و هم پیمانانش با قطر، تصریح کرد: اقدام اخیر عربستان برای سلطه یافتن بر منطقه است، - به همین دلیل ریاض تلاش دارد تا کشورها را مطیع خود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، الصماد در گفت وگو با خبرگزاری رسمی یمن (سبا) تاکید کرد: خاستگاه تناقض ها و اختلاف های به وجود آمده در بین کشورهای متجاوز ائتلاف عربی به یمن، آن است که عربستان می خواهد این کشورها را به زیر سلطه خود درآورد و آنها را از حق تصمیم گیری محروم کند.

رییس شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد: ما از همه کشورهای منطقه می خواهیم تا از سلطه عربستان آمریکا خارج شوند و در اندیشه حفظ منافع ملت های خود بوده و به قوانین و کنوانسیون های بین المللی در این زمینه احترام بگذارند.

الصماد در پایان ضمن ابراز امیدواری از این که کشورهای منطقه بتوانند به مانند یمن و ملت شجاع آن، در برابر تجاوزگری دشمن استوار و ثابت قدم باشند، افزود: من امیدوار هستم که عزت کشورها و ملت های جهان مصون بماند، استقلال آنها حفظ شود و آنان بتوانند خود حق تصمیم گیری داشته باشند.

عربستان روز دوشنبه به همراه ، امارات، بحرین، مصر، دولت شرق لیبی،جزایر مالدیو و رییس جمهور فراری و مستعفی یمن با ادعای حمایت قطر از تروریسم و افراط گرایی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان می خواهد بر منطقه مسلط شود

عربستان می خواهد بر منطقه مسلط شود