مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1396 ساعت 12:162017-06-06فرهنگي

«نادر ابراهیمی» نه تنها از جریان روشنفکری جدا شده بود بلکه در مقابل آن قرار داشت


کارگردان مستند «بار دیگر مردی که دوست می داشتیم» گفت: شخصیت «نادر ابراهیمی» به قدری جذاب و تأثیرگذاراست که هیچ کس با درخواست همکاری برای ساخت مخالفت نمی کرد و و حتی مخالفان فکری او هم همکاری کردند.

- کارگردان مستند بار دیگر مردی که دوست می داشتیم گفت: شخصیت نادر ابراهیمی به قدری جذاب و تأثیرگذاراست که هیچ کس با درخواست همکاری برای ساخت مخالفت نمی کرد و و حتی مخالفان فکری او هم همکاری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ نادر ابراهیمی، نویسنده، مترجم، روزنامه نگار و فیلمساز معاصری است که به پُرکاری شهرت داشته و بیش از 90 کتاب از او منتشر شده است.

مردی که دوست می داشتیم عنوان مستندی است که درباره این شخصیت تولید شده، در سالگرد فوت نادر ابراهیمی با کارگردان مستند گفتگوی کوتاهی داشتیم که در ادامه می خوانید.

محمد حسن یادگاری کارگردان مستند مردی که دوست می داشتیم در گفتگو با خبرگزاری دانشجو درباره این مستند، گفت: با مطالعاتی که داشتم متوجه شدم نادر ابراهیمی شخصیتی بسیار متفکر و معتقد به اصول دینی و انقلابی است که هرچند در ابتدا برآمده از جریان روشنفکری است، اما بعد از مدتی با مطالعاتی که داشته است از این جریان جدا می شود و حتی به مقابله با آن می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نادر ابراهیمی» نه تنها از جریان روشنفکری جدا شده بود بلکه در مقابل آن قرار داشت

«نادر ابراهیمی» نه تنها از جریان روشنفکری جدا شده بود بلکه در مقابل آن قرار داشت