مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1396 ساعت 14:552017-06-06بين الملل

تحلیل سفیر سابق ایران در امارات از تحولات قطر


اقدام عربستان سعودی و کشورهای دیگر عربی از جمله مصر، امارات متحده عربی، بحرین ، یمن و لیبی علیه قطر در این برهه از زمان و وضعیت منطقه می تواند تبعات ناخوشایندی به همراه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین برای بررسی شرایط کنونی و بررسی موضع کشورمان در قبال این بحران تازه منطقه با حمیدرضا آصفی سفیر اسبق کشورمان در امارات متحده عربی گفت وگو کرده است که در ادامه می خوانید: * با توجه به اینکه شما در امارات بوده اید، قطع روابط قطر با سعودی و امارات به چه معناست؟ اتفاقی که در حال حاضر در این حوزه به وجودآمده است یک مساله ای است که در گذشته هم دو بار در سال 92 و 94 اتفاق افتاد، ولی در ان موقع کشورهای حوزه خلیج فارس سعی کردند که از فروپاشی شورای خلیج فارس جلوگیری شود و اختلافات خود را به نحوی حل و فصل کردند، اما این بار فضا سخت تر و پیچیده تر شده است .

با توجه به تحولاتی که ظرف چند ساعت گذشته به وجود امده می توان گفت فضای موجود با فضایی که در گذشته وجود داشت کاملا متفاوتت و عمیق تر از گذشته است.

* با توجه به اوضاع فعلی منطقه، سعودی با چه هدفی قطر را از بازی منطقه ای کنار زد؟ پیشبینی شما از اقدام متقابل قطر چیست؟ با توجه یه این اتفاقاتی که افتاده است می توان دریافت که شرایط عمیقتر از گذشته است، موضوعات مختلفی مطرح شده است از علل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل سفیر سابق ایران در امارات از تحولات قطر

تحلیل سفیر سابق ایران در امارات از تحولات قطر