مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 ساعت 10:012017-06-07فناوري

تولید «سایت اشتراکی تلفن همراه» با قابلیت میزبانی 6 اپراتور موبایل و اینترنت


مخترع ایرانی موفق به ساخت سایت تجمیعی مخابراتی با قابلیت میزبانی شش اپراتور تلفن همراه و اینترنت شد که می تواند با طراحی خاص و منحصر بفرد سازه دکل و نورپردازی آن به المان شهری محبوب شهروندان تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، در سال 1385 با شروع دوره جدید مدیریت شهرداری تهران و با توجه به مشکلات متعدد ناشی از نصب سایتهای متعدد در سطح کلانشهری همچون تهران و عدم رعایت اصول نظامات شهری با تدابیر اتخاذی، مقدمات تأسیـس شـرکتی با نام شرکت ارتباط مشترک شهر به صورت مشترک بین شهرداری تهران و شرکتهای اپراتور فراهم شد.

یکی از روشهای ساماندهی و زیباسازی در ارتباط با دکلهای منصوبه در سطح شهر تهران، استفاده بهینه از دکلهای موجود است؛ این شرکت با تدوین آیین نامه اجرایی استفاده از سایتهای مشترک و تعرفه های مربوطه و ایجاد هماهنگیهای لازم مابین اپراتورها، بسترهای لازم را در این ارتباط فراهم کرده و از این جهت، زمینه را برای احداث سایتهای مشترک تسهیل می کند.

با وجود سالها تلاش این شرکت برای جمع آوری برخی سایتهای اپراتورها، چالشها در این باره همچنان وجود دارد و اپراتورها حاضر نمی شوند سایتهای خود را به راحتی در اختیار رقیب، برای بهره برداری مشترک قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید «سایت اشتراکی تلفن همراه» با قابلیت میزبانی 6 اپراتور موبایل و اینترنت

تولید «سایت اشتراکی تلفن همراه» با قابلیت میزبانی 6 اپراتور موبایل و اینترنت