مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 ساعت 10:112017-06-07فرهنگي

روایت جهاد تبلیغی روحانیون مناطق محروم در در امتداد فلق


مستند در امتداد فلق تلاش می کند تا مردم و مخاطبان بدانند که روحانیون حاضر در مناطق محروم در حقیقت مدیریت اجتماعی و فرهنگی منطقه را می توانند تصدی کنند و واقعا این کار را هم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، مجموعه مستند در امتداد فلق با تلاش کارگردان های مشهور از ابتدای ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

این مستند 60 قسمتی حاصل تلاش 6 کارگردان به نام های جواد مزدآبادی، رضا ابوفاضلی، مهدی رمضانی، رضا عطار، مصطفی تقی زاده و مهران رستمی است که هر بار داستان یکی روحانیونی را که زندگی خود را وقف پیشرفت زندگی مردم روستایی و مناطق محروم کشور کرده اند، به تصویر می کشد.

رییس سازمات تبلیغات اسلامی در گفت وگویی در خصوص مستند در امتداد فلق که از شبکه یک سیما پخش می شود، عنوان داشت: با تولید اینگونه مستندها می خواهیم به مسئولان این پیام را بدهیم که سازمان تبلیغات اسلامی با کمک حوزه های علمیه سراسر کشور، فرهیختگان و علما هدف گیری مناسبی داشته است و شما مسئولان هم به کمک ما بایید و این مسیر را هموار کنید تا ما در سازمان تبلیغات بتوانیم با مدیریت روحانیون، یک شورای فرهنگی اجتماعی در روستاها و مناطف محروم شکل بدهیم که روحانی مستقر بتواند با بسط فرهنگ و رفع آسیب های اجتماعی، به کمک دولتمردان بشتابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جهاد تبلیغی روحانیون مناطق محروم در در امتداد فلق

روایت جهاد تبلیغی روحانیون مناطق محروم در در امتداد فلق