مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1396 ساعت 10:102017-06-10فرهنگي

پژمان بازغی و شقایق فراهانی در «گمشدگان»


تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «گمشدگان» به کارگردانی رضا کریمی همچنان ادامه دارد و به تازگی بازیگران جدیدی به این سریال پیوستند.

- تصویربرداری مجموعه تلویزیونی گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی همچنان ادامه دارد و به تازگی بازیگران جدیدی به این سریال پیوستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سریال گمشدگان ، پرویز پورحسینی، پژمان بازغی، فریبا نادری، شقایق فراهانی، رامین ناصرنصیر، پاشا رستمی و بهاران بنی احمدی به عنوان بازیگران جدید به سریال گمشدگان پیوستند و جلوی دوربین رفتند و قرار است به زودی بازیگران دیگری در هفته آینده به سریال بپیوندند.

پیش از این بازیگرانی همچون روشنک گرامی، بهنام تشکر، ستاره اسکندری، سعید داخ، کتانه افشاری نژاد، مهرداد ضیایی، حسن تسعیری، یاسر جعفری، آرزوابی زاده، سارا مهدوی، ادوین راستاد در سریال نقش آفرینی کردند.

تصویربرداری گمشدگان همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از 60 درصد سریال پیشرفت داشته است و تدوین آن نیز به صورت همزمان ادامه دارد تا سریال برای پخش در موعد مقرر در تابستان سال 96 آماده شود.

مجموعه تلویزیونی گمشدگان محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است و داستان آن با نگاهی آسیب شناسانه و اجتماعی به معضل اعتیاد و تاثیرات مخرب آن بر خانواده می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژمان بازغی و شقایق فراهانی در «گمشدگان»

پژمان بازغی و شقایق فراهانی در «گمشدگان»