مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1396 ساعت 13:152017-06-10اجتماعي

شیرابه پسماندها؛ از عوامل افزایش بیماری مردم


شیرابه پسماندها از عوامل افزایش بیماری مردم شمال کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، امیری رییس اداره محیط زیست لاهیجان از برگزاری نمایشگاه انجمن رفتگران طبیعت گیلان گفت: این نمایشگاه و ویژه برنامه ها که با استقبال خوب مردم طبیعت دوست همراه بود، برگزار شده است.

وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه بیانیه ای در خصوص مشکلات پسماند در سه استان شمالی کشور قرائت و به امضا دوستداران طبیعت رسید.

امیری با اشاره به متن این بیانیه و با بیان اینکه سال هاست که در روند شتابناک توسعه، طبیعت زیبای کشورمان صدماتی را دیده که جبران آن به ده ها و صدها سال زمان نیاز دارد، ادامه داد: عدم رعایت قوانین و در نظر نگرفتن توسعه پایدار منجر به از دست رفتن سرمایه های طبیعی کشور شده و به زمین تنها زیستگاه بشر خساراتی را وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این معضلات بحث محیط زیست و عدم مدیریت صحیح پسماند و بازیافت است که سال هاست زباله با شیوه ای قدیمی دور از چشم ها در دل جنگل ها و سواحل دپو شده و با توجه به میزان بارش های سالیانه در سه استان شمال کشور به حجم شیرابه های حاصل از زباله افزوده می شود و این شیرابه ها در مسیر خود با جاری شدن به نهرها و رودها به همراه فاضلاب های شهری و صنعتی به مزارع کشاورزی، تالاب ها و در نهایت دریای خزر وارد می شوند و بدین طریق ضمن تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرابه پسماندها؛ از عوامل افزایش بیماری مردم

شیرابه پسماندها؛ از عوامل افزایش بیماری مردم