مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1396 ساعت 14:412017-06-10فرهنگي

پور حسینی، بازغی و فراهانی به سریال گمشدگان پیوستند +تصاویر


تصویر برداری مجموعه گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی همچنان ادامه دارد و به تازگی بازیگران شناخته شده ای به این سریال پیوستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ پرویز پور حسینی پژمان بازغی ،فریبا نادری،شقایق فراهانی ،رامین ناصر نصیر، پاشا رستمی و بهاران بنی احمدی به عنوان بازیگران جدید به سریال گمشدگان پیوستند و جلوی دوربین رفتند و قرار است بزودی بازیگران مطرح دیگری در هفته آینده به سریال بپیوندند.

پیش از این بازیگرانی همچون روشنک گرامی ،بهنام تشکر، ستاره اسکندری ، سعید داخ،کتانه افشاری نژاد،مهرداد ضیایی،حسن تسعیری، یاسر جعفری ،آرزوابی زاده،سارا مهدوی، ادوین راستاد،در سریال نقش آفرینی کردند.

تصویر برداری این مجموعه همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از 60درصد سریال پیشرفت داشته است و تدوین آن نیز به صورت همزمان ادامه دارد تا سریال برای پخش در موعد مقرر در تابستان سال 96 آماده شود.

مجموعه تلویزیونی گمشدگان محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است و داستان آن با نگاهی آسیب شناسانه و اجتماعی به معضل اعتیاد و تاثیرات مخرب آن بر خانواده می پردازد.

عوامل سریال گمشدگان عبارتند از: کارگردان: رضا کریمی، نویسندگان : رضا مقصودی و احسان جوانمرد، مدیر تصویر برداری : علیرضا رنجبران، تصویر بردار: سجاد حیدری ، تدوین :فریدون ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پور حسینی، بازغی و فراهانی به سریال گمشدگان پیوستند +تصاویر

پور حسینی، بازغی و فراهانی به سریال گمشدگان پیوستند +تصاویر