مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1396 ساعت 16:102017-06-11فرهنگي

چرا تهیه کننده «مادر قلب اتمی» دوباره به حوزه هنری نامه نوشت؟


تهیه کننده فیلم «مادر قلب اتمی» به دنبال عدم دریافت پاسخ از سوی حوزه هنری در رابطه با تعیین موضع این ارگان  نسبت به اکران یا عدم اکران فیلم «مادر قلب اتمی» در سینماهای حوزه هنری، - چرا تهیه کننده مادر قلب اتمی دوباره به حوزه هنری نامه نوشت؟ تهیه کننده فیلم مادر قلب اتمی به دنبال عدم دریافت پاسخ از سوی حوزه هنری در رابطه با تعیین موضع این ارگان  نسبت به اکران یا عدم اکران فیلم مادر قلب اتمی در سینماهای حوزه هنری، دوباره دست به قلم شد و نامه ای خطاب به وی نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مشاور رسانه ای فیلم مادر قلب اتمی ، سیدزاده در بخش های از متن این نامه خطاب به حمزه زاده ریاست سازمان سینمایی حوزه هنری آورده است: هفته گذشته طی نامه ای که تحویل دفتر جنابعالی شد به منظور پاسخگویی به شایعات مربوط به تحریم فیلم مادر قلب اتمی بعنوان اولین فیلم سینمایی تحریمی در سال 96 از سوی حوزه هنری، از جنابعالی درخواست نمودم با اظهار نظر در این مورد به شبهات ایجاد شده پاسخ دهید، اما ظاهرا شما به سبک و سیاق همیشگی، با بی اعتنایی تمام تا این لحظه از هرگونه پاسخی خودداری نموده اید.

او در بخش دیگری از این نامه، این سوال را مطرح کرده است که "حال این سوال مطرح می شود که مردم اکثر شهرهای کشور با داشتن یک یا دو سالن سینمای فعال، چه گناهی کرده اند که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تهیه کننده «مادر قلب اتمی» دوباره به حوزه هنری نامه نوشت؟

چرا تهیه کننده «مادر قلب اتمی» دوباره به حوزه هنری نامه نوشت؟