مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1396 ساعت 09:452017-06-13سياسي

از تبدیل لاله زار به انباری تا انتقاد از طرح جمع آوری معتادان


بررسی مشکلات منطقه 12 تهران روی میز شورای شهر تهران قرار گرفت.

- دبیر دبیران شورایاری منطقه 12 در جلسه امروز شورای شهر مطرح کرد از تبدیل لاله زار به انباری تا انتقاد از طرح جمع آوری معتادان بررسی مشکلات منطقه 12 تهران روی میز شورای شهر تهران قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میکاییل سعید دبیر دبیران شورایاری منطقه 12 با حضور در سیصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران درخصوص معضلات، مشکلات و چالش های این منطقه صحبت کرد و با اشاره به حادثه فروریزش ساختمان پلاسکو گفت: صدها ساختمان مشابه پلاسکو در منطقه 12 وجود دارد که هیچ اقدام مثبتی در راستای بهبود وضعیت آنها انجام نشده است.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان موتورسیکلت ها در منطقه 12 گفت: ما شاهد ترافیک موتورسیکلت ها در منطقه هستیم، به گونه ای که یک میلیون سفر توسط موتورسیکلت ها پوشش داده می شود و جالب است بدانید که در سال 95 تنها در خیابان امیرکبیر 22 نفر از راکبان موتورسیکلت جان خود را از دست داده و هزاران نفر مصدوم شدند.

دبیردبیران شورایاری منطقه 12 با اشاره به وضعیت نابسامان قهوه خانه و سفرخانه ها در منطقه 12 با بیان اینکه همیشه در این قهوه خانه ها درگیری می شود که این مساله آسایش مردم را سلب کرده، تصریح کرد: نسبت به سال گذشته آمار کشته ها در قهوه خانه ها افزایش یافته به گونه ای که 5 نفر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تبدیل لاله زار به انباری تا انتقاد از طرح جمع آوری معتادان

از تبدیل لاله زار به انباری تا انتقاد از طرح جمع آوری معتادان