مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1396 ساعت 13:002017-06-13ورزشي

شهردار رشت برکنار شد


شهردار رشت با 10 رای مخالف برکنار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای پایانی دور چهارم شورای شهر رشت محمد علی ثابت قدم با 10رای اعضاء از 15 عضو شورای اسلامی این شهر از سمت خود به عنوان شهردار رشت برکنار شد.

سیدمحمدعلی ثابت قدم 12 بهمن 93 با کسب 9 رأی از مجموع 15 رأی شورای اسلامی کلانشهر رشت به عنوان شهردار رشت انتخاب شده بود.

فرامرز جمشید پور سرپرست شهرداری شد در این جلسه غیرعلنی ثابت قدم با 10 رای استیضاح و مهندس فرامرز جمشید پور، معاون حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت با 11 رای به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد .

در ابتدای جلسه رییس شورای شهر صعود مقتدرانه تیم فوتبال کشور را به جام 2018 تبریک گفت و تاکید کرد: این صعود موجبات شادی ملت ایران را فراهم کرد.

مسعود کاظمی ضمن قرائت دستور جلسه، استیضاح شهردار، به قانون ماده 73 و تبصره ذیل آن اشاره کرد و گفت: پس از توضیحات شهردار و در صورت نظرات موافق و مخالف اعضای شورا، شهردار حق دارد به اندازه مجموع صحبت های موافق و مخالف سخن بگوید.

شهردار رشت، باری دیگر در مورد سوالات مطروحه پیرامون، تاخیر در پرداخت حقوق، وضعیت نامطلوب ناوگان اتوبوسرانی، باجه های بانک شهر، وضعیت آسفالت و ترمیم ترانشه های رشت توضیحاتی ارایه داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار رشت برکنار شد

شهردار رشت برکنار شد