مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1396 ساعت 11:102017-06-14اقتصادي

افزایش 25 درصدی شهریه مهدهای کودک در همدان


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان از افزایش 20 تا 25 درصدی شهریه مهدکودک های بهزیستی استان خبر داد و گفت: این میزان افزایش برای مهدکودک ها با درجه های کیفی مختلف، - متفاوت است.

جمشید شیران در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مبنای اصلی تعیین شهریه ستاره گذاری مهدها است، افزود: مهدکودک های شیرخواره ها، مهدهای نگهداری کودکان نوپای 2 تا 3 ساله و در مهدکودک هایی با گروه سنی 3 تا 6 سال به ترتیب مبلغ شهریه کاهش می یابد.

وی یادآور شد: مهدکودک های سه ستاره بیشترین میزان افزایش شهریه را شامل می شوند اما مهدهایی با درجه تک ستاره، دوستاره، مهدهای مناطق روستایی و حاشیه شهر کمتر تحت تأثیر افزایش شهریه قرار می گیرند.

شیران خاطرنشان کرد: افزایش مبلغ شهریه مهدهای کودک با هماهنگی نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و کمیته نظارت تخصصی بهزیستی استان تعیین و برای بررسی به سازمان بهزیستی کشور ابلاغ می شود.

وی در ادامه به شیوه نظارت بر این مهدها اشاره کرد و گفت: نظارت ها از سوی کادر تخصصی و عمومی بهزیستی استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت بر این مهدها صورت می گیرد.

شیران در پایان خاطرنشان کرد: 294 مهدکودک تحت نظارت بهزیستی استان همدان قرار دارند که 11 هزار و 903 کودک از خدمات این مهدها بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی شهریه مهدهای کودک در همدان

افزایش 25 درصدی شهریه مهدهای کودک در همدان