مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1396 ساعت 08:512017-06-17حوادث

شب گذشته اتفاق افتاد تصادف مرگبار در بزرگراه شهید بابایی


سخنگوی سازمان آتش نشانی از برخورد یک دستگاه خودروی پژو 405 با گاردریل های حاشیه بزرگراه شهید بابایی و فوت 2 نفر خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، جلال ملکی اظهار داشت:در ساعت 22:10 شب گذشته حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان شهید بابایی ورودی حکیمیه به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و ماموران 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه پژو 405 با پنج سرنشین به هنگام حرکت در مسیر به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و با دیواره حاشیه بزرگراه (ورودی حکیمه) برخورد کرده است.

ملکی بیان داشت: پیش از رسیدن آتش نشانان، دو سرنشین پسر هشت ساله و یک خانم جوان از داخل خودرو خارج شده بودند و سه سرنشین دیگر،آقا پنجاه ساله و دو خانم داخل خودرو محبوس بودند که آتش نشانان پس از انجام ایمن سازیهای لازم با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات متلاشی شده خودروی 405 را برش داده و سه سرنشین محبوس شده را از داخل خودرو خارج کردند.

سخنگوی آتش نشانی تهران افزود: با حضور عوامل اورژانس و در معاینات اولیه مشخص شد دو سرنشین پسر هشت و مرد پنجاه ساله متاسفانه جان خود را از دست داده اند همچنین سه سرنشین خانم که شدیداً دچار مصدومیت شده بودند توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب گذشته اتفاق افتاد تصادف مرگبار در بزرگراه شهید بابایی

شب گذشته اتفاق افتاد تصادف مرگبار در بزرگراه شهید بابایی