مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1396 ساعت 12:052017-06-17فرهنگي

یک اتفاق معجزه آسا برای آقای صدابردار


«چراغی در مه» ساخته پناه برخدا رضایی، آخرین فیلم سینمایی بود که اصغر شاهوردی به عنوان صدابردار سینمای ایران در کارنامه کاری خویش به جا گذاشت.

- چراغی در مه ساخته پناه برخدا رضایی، آخرین فیلم سینمایی بود که اصغر شاهوردی به عنوان صدابردار سینمای ایران در کارنامه کاری خویش به جا گذاشت.

کارنامه ای که 10 سال پیش پرونده آن بسته شد و شاهوردی را برای همیشه خانه نشین کرد و کمتر کسی است که نداند این خانه نشینی روزهای سخت و تلخی را برای او، همسر و فرزندانشان رقم زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین در ادامه نوشت: در همه سال های خانه نشینی شاهوردی، همسر او که یار و همراه همیشگی این صدابردار سینمای ایران است همه زندگی خود را پای عشق گذاشته و به گفته خودش این معجزه عشق بوده که همه این 10 سال قدرت و توانایی نگهداری از شاهوردی را به او داده است.

حال اینکه در همه سال هایی که بر این خانواده گذشته، رسانه های بسیاری درباره وضعیت اصغر شاهوردی مطلب نوشته اند٬ اما آنچه باعث شده در دهمین سالی که شاهوردی دچار اتفاق شده، سراغ او برویم٬ اتفاق تازه ای است که در وضعیت سلامتی او رخ داده.

شاهوردی بعد از 10 سال قدرت تکلم خود را بازیافته و می تواند خواسته هایش را که پیش از این با ایما و اشاره بیان می کرد، با کلمه مطرح کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اتفاق معجزه آسا برای آقای صدابردار

یک اتفاق معجزه آسا برای آقای صدابردار