مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1396 ساعت 13:502017-06-18فرهنگي

شهاب حسینی: به خاطر اقناع روح تئاتر کار می کنم


حضور من در تئاتر و انگیزه ام برای کارگردانی آن هم در شرایطی که در اوج دوران کاری ام در سینما هستم برای اقناع روحم است.

- شهاب حسینی گفت: حضور من در تئاتر و انگیزه ام برای کارگردانی آن هم در شرایطی که در اوج دوران کاری ام در سینما هستم برای اقناع روحم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر و کارگردان که به زودی نمایش اعتراف را در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه می برد 28 خردادماه در نشستی خبری که در سالن کنفرانس مجموعه تئاترشهر برگزار شد درباره کارگردانی این اثر نمایشی گفت: من در اوج کار خود در سینما به دلیل یک اتفاق مهم که در سینما کمتر رخ می دهد، خواستم به حوزه تئاتر وارد شده و این نمایش را کارگردانی کنم آن هم اقناع روحی است که در سینما کمتر اتفاق می افتد.

او با اشاره به اینکه بسیاری از کارها در سینما او را راضی نمی کند و با تأکید بر اینکه وقتی با یک کار هنری به شکل کارمندی برخورد شود ناقوس مرگ آن شنیده خواهد شد، افزود: همواره دغدغه من در کار اقتباس بوده و از آنجا که ادبیات نمایشی همیشه امتحان خود را پس داده است دوست داشتم در تئاتر این تجربه را دنبال کنم.

حسینی با انتقاد از برخی شرایطی که در سینما بوجود آمده است اظهار کرد: الان یک تبی در سینما شکل گرفته و آن هم این است که تعداد نویسنده-کارگردان ها زیاد شده است که این باعث تعجب من می شود چون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهاب حسینی: به خاطر اقناع روح تئاتر کار می کنم

شهاب حسینی: به خاطر اقناع روح تئاتر کار می کنم