مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 10:152017-06-19اجتماعي

فعالیت 230 مدرسه هیئت امنایی در استان کرمان


رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از فعالیت 230 مدرسه هیئت امنایی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریبا اسکندری زاده در جلسه مدیران مدارس هیئت امنایی شهر کرمان جلب مشارکت های مردمی و استفاده از خرد جمعی در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی را از مهم ترین اهداف راه اندازی این مدارس دانست و گفت: راه اندازی 30 مدرسه هیئت امنایی در استان برای سال تحصیلی 97-96 در دستور کار است.

وی بر کیفیت بخشی به فعالیت های و آموزشی و پرورشی در مدارس هیئت امنایی تأکید و خاطرنشان کرد: مدیران مدارس نقش موثری در تحقق این مهم دارند.

اسکندری زاده به اعلام دستورالعمل برنامه های فوق برنامه مدارس هیئت امنایی استان اشاره و خاطرنشان کرد: مدیران مدارس هیئت امنایی باید در شورای آموزش و پرورش شهرستان نرخ فعالیت های فوق برنامه را تعیین و در معرض دید اولیا دانش آموزان نصب کنند.

رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان بر تشکیل هیئت امنای جدید مدرسه تا پایان شهریور تأکید کرد و گفت: مدیران مدارس موظفند همه دانش آموزانی که در محدوده کروکی هستند ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 230 مدرسه هیئت امنایی در استان کرمان

فعالیت 230 مدرسه هیئت امنایی در استان کرمان